Rubrik suger!

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men ni vet ju redan att jag är så dålig på det som vanligt. Men som alla vet så har ju helvetet börjat (skolan) suck. Där är en anledning till varför jag inte bloggar och för att jag är med min pojkvän, som jag är just nu också men jag tog hans datorn och börja nu skriva ett inlägg i alla fall fast jag är just nu med honom, han får leva med att jag bloggar i bland när han är med thihi.
 
Tycker ni är sjukt gilliga som kollar in min blogg fast jag inte bloggar! :') Vart helt förvånad när jag går in på bloggen och se att många fortfarande kikar in på bloggen när det ändå aldrig händer något, det var också därfär jag tänkte att jag skulle vara snäll och blogga nu så ni har något att läsa!
 
Jag har så mycket som jag kan berätta, men jag orkar faktiskt inte ta upp det på bloggen den här gången.
 
En sak har jag att berätta, att i söndags då var jag och min pojkvän tillsammans i hela 1 år! Alltså fatta vad tiden har gått fort, hela jävla ett år, så jävla fantastiskt!!!!! Jag är så käääääär, och älskar min pojkvän mer än någonting annat! <3
 
Men nu ska jag och hjärtat baka, hoppas den blir bra! Det lär den bli eftersom min kille är så otrolig duktig på att baka. För en dag när vi kom från skolan så gick jag och la mig och sov och han skulle så stort göra något som inte jag fick veta men nog med det jag somna om och då väcker han mig efter ca 1 timme, och säger att han har bakat en kladdkaka, och det hade han! satan så god den var! Min kille är så duktig, jag älskar att få överaskningar av honom! <3
 
Ajja men nu ska jag gå och vara social med min mupp till kille, byebye!
 
Nu har du min vän något att läsa om men inte så mycket skvaller om Rasmus den här gången tyvärr! ;) Haha, Rasmus vänner kallar min blogg Ralle skvaller blogg, så dom sitter och läser min blogg för dom får ju veta ganska så mycket om min hemma fru som dom inte annars får veta om honom, hur han är osv! :P
 
Tyvärr har jag ingen bild det här inlägget, sorry!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0