Kaffe

Hej! Skit vad jag har bloggat idag, men gör det bara för att Johanna sa att jag ska blogga så hon har något att läsa, vad gör man inte gör henne!<3 men ifall så dricker jag, Rasmus och Simon kaffe just nu, sen så sitter jag och kollar när dom spelar. Vet ni, jag hitta ett armband som Rasmus har gjort någon gång förr på slöjden, svin fin han är så duktig min pojke!<3 sen så kolla jag på hans kör kort, Gud så gullig han var på bilden och han hade långt hår när han tog kortet så jävla gulligt!:) sen så har jag ju hål i örat där uppe som jag gjorde för svin länge sen själv så jag tog ut den för ett år sen och kolla nu bara för skojs skull om hålet hade växt igen och det hade det inte!:p ajja men ska vara social med grabbarna puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0