ingen kille vill ha en tjej som alla andra varit på.

Ingen kille vill ha en flickvän som alla andra killar har bilder på eller har legat med. Ingen kille vill höra sin tjej bli kallad hora eller att hon har varit en hora. Ligg istället mycket med en PERSON istället för flera. Allt blir bättre så, man får inte ett rykte och man blir inte stämplad som en hora. Tänk på din framtid och dina barn, tänk när dom blir stor och får höra att sin mamma låg runt med allt och alla när hon var yngre. Usch så äckligt, blir äcklad av att se personer som jag vet ligger runt som om det vore hennes hobby, menar herregud använd huvudet och skaffa en pojkvän istället innan det är försent. För ni vinner ingenting på att ligga runt.
 
Visst många säger att man ska leva livet medans man kan, men vet ni. Man kan leva livet på något annat sätt. Man behöver inte skaffa sig en pojkvän för att man inte ska ligga runt, men man kan helt enkelt skita i att skaffa en pojkvän men då ska man inte bara för det sära på benen åt alla killar man ser.
 
Tjejen som ligger runt kommer mer mer bara bli utnyttjad. Jag tror att tjejer som ligger runt vill ha bekräftelse att dom är snygg och att få veta att killar vill ha henne. Men det är inte alltid att alla killar tycker hon är snygg bara för att han vill ligga. Han kanske där i mot är kåt och vill knulla och då tar han den som han vet han kan få, han behöver bara skicka ett sms eller ringa hon hon far dit det vissar ju inte att hon är snygg. Och visst finns det väl killar som tycker att bruden som ligger runt är snygg, men menar han då ditt utssende och kropp? nä det vet du inte, det kanske bara är din kropp eller utseende, du kan ju ha ett svin fult utseende man han gillar din kropp och därför vill han knulla dig. Så ta inte förgivet att killar tycker du är snygg bara för att du för knulla allt och alla.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant alla det där du säger! ps saknar dig även fast jag inte ska det...........

Svar: svårt för mig att säga att jag saknar dig också eftersom jag inte vet vem du är, men jag hoppas att du är den jag tror du är...
jennylinneakvickstrom.blogg.se

2012-10-01 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0