Hallå!

Hur mår ni? Jag mår bra, ska snart se klart några sista avsnitt på paradise hotel! Det är så jävla bra. Sen tar man sig väl en koppkaffe, gottgott!:) sen blir det att gå ut och gå en sväng sen ikväll blir det gymmet! Alltså fan vad biff min pojkvän har blivit!:p han har typ tränat 2veckor högst och är redan jävligt biff, sjukt så snabbt han blir det, fattar ni tänk att han kommer träna typ varje dag nu hela vintern, han kommer ju få en riktigt snyggkropp, fast det har han ju redan!;) nog med det, jag håller tummarna för min älskade Johanna att det går bra för henne idag och att kommer lösa sig mellan henne och en person, för jag hatar att se henne ledsen! :'( så jag ber verkligen till Gud och håller tummar och tår för att allt ska lösa sig mellan dom!! Hoppas ni också gör det, om ni inte göre så gör det nu! Nu ska jag fortsätta se mina avsnitt som jag har kvar och vänta på att Johanna ska ringa mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0