Dreesina!

Hej! Fick en kommentar om att någon vill att jag ska blogga om dreesina. Klart jag kan blogga om henne. Hm, kan börja med att skriva att jag rider typ inte längre, eller jag far och rider när jag känner för det. Innan jag träffa Rasmus så var jag jätte mycket med hästarna men nu när jag är tillsammans med honom så spenderar jag min tid på honom istället, men ibland brukar ju han följa med mig till hästarna!:) visst saknar jag att vara med hästarna, men det går som upp och ner med häst intresset tyvärr!:/ men vi får väl se om man kanske börjar rida igen.


Kommentarer
Postat av: anonym

Bara en fråga :)
Hur många hästar har du och din familj sammanlagt?

2012-09-24 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0