Älskar min pojke mest av allt!<3

Börja 8 sluta 13 idag, gode skönt annars går man ju till tre varje dag så efter skolan stack jag hem till älsklingen och vänta på honom för han sluta kl 15, medan jag vänta på honom så målade jag naglarna och la mig i sängen och slappa lite, skönt!:') sen kom hjärtat hem och var ultra glad för att han fick se mig och hålla om mig för att han hade saknat mig så mycket, så jävla gullig!<3 nu ligger jag i hans säng och glor film medan han drog till gymmet en sväng och blir grov!;) var för lat för att följa med ikväll och träna så han fick fara själv, känner mig lite dum men han klarar sig nog! :') men bjuder på nå bilder, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0