Träning!

Nu jävlar ska jag verkligen börja träna stenhårt. Dom dagarna då jag inte gymmar då ska jag jogga för det förbränner mycket fett och man får snabbare snyggare mage om man gymmar men även joggar! Sen då tycker ni att jag låter helt dum i huvudet nu när jag säger att det förbränner snabbare fett om man både joggar och är på gymmet eftersom ni tycker jag är nog smal, men jag säger inte att jag ska banta. Det jag är ute efter är att jag vill ha en mer "musklad" mage. Sen så ska man inte träna magen hela tiden för man får en snyggare mage om den får vila tex en dag sen tränar man den igen och den dagen man inte gymmar magen då kan man ju jogga!?:p sen så måste jag träna nu stenhårt eftersom jag och Rasmus kör en tävling om vem som orkar hålla igång sig mest och inte är lat, smart va?;) och jag kommer ju såklart vinna för det vet ju alla redan!;)

Trackback
RSS 2.0