När du minst anar det...

Kan säga dig att du är väldigt irriterande du med och det är precis därför jag inte kan bara sudda bort dig. JAG har aldrig i mitt liv dragit upp en död människa och sagt att det var hennes fel men däremot har jag fått höra det av en tjej säga det åt mig, och då blir jag jävligt förbannad och det vet jag att du vill ha mig. Än idag är jag förbannad över det fast det var ca 4-3veckor sen du sa det åt mig. Skulle det inte vara för det så skulle jag kunna sudda bort dig och bläddra förbi och glömma allt hur lätt som helst. Men tar någon upp min döda mamma då har du fan i mig gått över gränsen. Du skulle helt enkelt tänkt på vad du säger åt mig, och det är ju inte första gången du tog upp min döda mamma, nä utan varje jävla gång du har skrivit/pratat med mig så har du dragit upp henne. Hur kan någon ha ett hjärta till att göra så!? Just det du har inget fucking hjärta och känslor, som oss alla andra därför har du så jävla lätt att skrika ut sådan saker, förjävligt! Kan säga att jag stoppa ut den där bilden för att hämnas, men däremot så har jag kommit förbi det hon skrev åt honom men inte det hon sa om min mamma. Jag vet att hon mår dåligt när folk kan se den där bilden därför stoppa jag ut den. Alla säger spöa skiten ur henne hon är ju fan helt jävla dum i huvudet. Ja det är hon verkligen men vem har sagt att jag är färdig med henne? Ingen. Om det så blir om 23år jag kommer göra det, spelar ingen roll huvudsaken hon inte tror det är över. För när som helst och när hon minst anar det då händer det och det behöver ju inte vara jag som gör det, utan någon annan och det är det som gör saken ännu roligare. Även fast det är jag som borde spöa skiten ur henne, fan så bra det skulle kännas. Hon vet mycket väl att hon har fått varningar av personer att hon inte ska skriva till mig eller höra av sig, än så länge så har hon inte hört av sig och hon sluta käfta efter dom sa till henne, känns bra jävligt bra. Så få se om hon klarar sig längre!:)

Trackback
RSS 2.0