Du är så död i mina ögon!

Jag hatar dig! Du är ful, du är så jävla äcklig! Jag borde egentligen inte ens lägga min tid och energi på dig, men jag stör mig så jävla mycket på dig. och jag känner att snart kan jag inte hålla mig från att spöa dig. Du är bara så död i mina ögon, dagen då jag ser dig då kommer du ligga så jävla dåligt till om inte jag kommer till dig en dag utan du vet och spöar skiten ur dig ung jävel! ditt damp skaffa dig ett liv och bli mognare än att sitta och vara så jävla kaxig bakom en skärm och inte ens vågar du svara i telefonen när man ringer dig för att du är så jävla feg. Tycker du ska komma till mig så vi kan ta saker och ting öga mot öga. Är så förbannat less. Jag vill bara spy på dig. Alltså jävla äckliga bitch, mitt tålamod håller på att ta slut när som helst och då är du så jävla körd!
 
Vänta bara så ska du få dig en fet jävla smäll, din jävla bitch!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara bråk på denna blogg?

Svar: För det mesta!
jennylinneakvickstrom.blogg.se

2012-10-01 @ 17:38:38
Postat av: Anonym

Jag tycker det är bra att du får ut det på din blogg, det är så skönt att få ut det, eller hur? :)

Svar: Ohja, jag tycker det är svin bra att få skriva av sig! :)
jennylinneakvickstrom.blogg.se

2012-10-01 @ 19:54:13
Postat av: cajsa

verkligen inte elin som skrev den anonyma kommentaren!!

2012-10-01 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0