Samhället är sjukt som påverkar människor så mycket. Det är helt absurt!

Om du inte tycker om mig eller min blogg så kan du klicka på det lilla krysset i det högra hörnet av din skärm. That's the only rule I have!
 
Jag är inte mer än en människa och jag försöker att vara snäll, jag försöker att vara en bra förebild och jag försöker att vara rolig. Det är inte lätt men jag försöker i alla fall. Ibland så lyckas jag och ibland så misslyckas jag, precis som alla människor! Alla gillar ju inte alla och det får man acceptera.
 
Snacka om att försöka se snygg ut, just saying. du kommer inte någon vart om du håller på såhär? Jag skriver inte detta inlägg för att göra dig illa utan snarare uppmärksamma vad du går miste om. Jag tycker så synd om dig för det och det syns så tydligt att innerst inne mår du inte bra. Om du uppmärksammar mitt inlägg kommer du säkert säga att jag säger detta för att jag är ful och avundsjuk. Jag är varken ful eller avundsjuk. Jag vill bara säga att samhället är sjukt, HALLÅ FOLK TITTA PÅ VAD MÄNNISKOR GÖR?!! Och vet du vad jag bryr mig inte om jag är ful eller vacker. Jag vet att jag i alla fall inte har en ful insida och det är huvudsaken.
 
Men du får faktiskt acceptera vad jag tycker om dig, eller vill du hellre att jag ska ljuga för dig än att tala sanning?
 
Jag har insett hur falsk du är lögn på lögn, vet du ens vad det innebär? Du skulle vara min "vän" men vem fan vill ha en sån falsk till vän som du? Det är inte mitt fel att du är som du är. Att du inte skäms för allt du har ställt till med. Jag trodde du var äkta men fan så fel man kan ha. Skiten skrämmer mig. Du kan inte ha några känslor. Som du har snackat skit och fått mig på botten men tillslut har jag kunnat sätta ner foten och säga nej. Jag tog dig tillbaka och sa okej du får en chans till att vara min "vän" men så fort det blir nå så drar du upp samma skit igen. Kallar man någon för sin vän då sviker man fan inte dem. Så mycket som du har tryckt ner mig. Du snackar så mycket skit, finns ingen jävel som jag känner som tycker om dig. Du är bara en liten fitta som vill sabba för allt och alla. Hur kan man håna någon som redan mår så jäva dåligt? Jag undrar vart fan är respekten? Du känner inte mig, du ska inte gå och snacka åt andra som om du har känt mig hela livet. Att jag ljuger för dig tre gånger om dagen, kyss mig någonstans. har du någonsin alls pratat med mig tre gånger på en dag? tror inte det. Du känner fan inte mig.
 
Blir så otroligt less på dig, Skaffa dig lite respekt istället och skaffa en kille som är ledig istället för att gå på andras! om man vet att en kille har tjej har man väl fan vett nog att hålla fingrarna borta!
 
Hitta egna jävla killar någon jävla gång, är så less på dig! Du är alltid den som är och sabbar för andra. Finns ingen som har kommit till mig och sagt något annat namn än ditt som har försökt sabba i deras förhållande, suttit och skrivit med deras killar fast dem har en flickvän. Låt andra vara, sluta sabba! Låt bli alla killar som har tjej redan. Du vill verkligen bli hatad så mycket som möjligt.
 
 
Jag avsky verkligen människor som dig.
Hoppas du tar åt dig av allt det här, för jag menar det och du vet vem du är.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0