Rubrik suger!

Jag får höra ungerfär varje dag hur dålig min pojkvän är och att jag inte borde vara tillsammans med honom och att vissa personer inte kan "acceptera" mig om jag är tillsammans med honom. Men vet ni vad, att jag är så otroligt lycklig med den här killen så jag skulle aldrig någonsin byta ut honom för någon som inte kan acceptera att jag och han är tillsammans. Ni som inte kan vara min "vän" när jag är tillsammans med honom skiter jag i. Skulle ni inte vara så jävla svartsjuka hela tiden så hade även ni kunnat vara min vän och vara glad för min skull istället för att sätta krav på mig för att jag ska kvalificera mig som er vän.
 
Idagens samhälle så är nu mera ingen glad för någon annans skull. Jag säger inte att folk har varit annorlunda men idag är det så.
 
Ni som beteer så har ingen aning om hur bra jag har det och vet ingenting om vad jag och min pojkvän har. Ni har så lätt för er att säga de ni säger eftersom att ni inte förstår allvaret i vårat förhållande och tror att nått ryckte eller så spelar något roll, eller en yncka liten åsikt har något mening från någon utomstående.
 

Kommentarer
Postat av: Evelinaaaaaaaaaaaaaaaa J

Måste bara få skriva.. det kommer alltid vara sånna människor som lever för att förstöra för andra, och deras förhållande.. Man kan bara undra hur sjukt dåligt dem egentligen mår, varför gör dem som dem gör? förmdoligen handlar det bara om avundsjuka, det gör så sjukt ont i dem att du har något dem aldrig förmodligen inte kan få.. Dem kommer göra all i sin makt, vad det än krävs så kommer dem försöka förstöra. Kämpa på, det handlar ju bara om falska känslor, lögner som dina "vänner" utsäger sig ha gentemot din pojkvän eller mot dig. Känner igen mig i din situation.. Usch, jag ser ner på människor som inte har något bäätre liv än att förstöra för andra som faktiskt har det bra i deras förhållande. Var starka som ni är nu, och lita på varandra. Låt ingen lura er något annat. Det värsta är väl av allt att de oftast är den som står närmast en som hugger en i ryggen, sin bästa vän. Nä fyfan. Uteslut dem från ditt liv som får dig att må dåligt. Förstår att det också kan vara svårt då sms, fb och allt finns. Forsätt som ni gör.. Men ju bättre ni mår, så ju mer vill människor förstöra, det är ju SJUKT, precis som du säger.. Tidsnog hoppas jag att dem som förstör för dig inser att dem aldrig kommer få det du har, och förhoppsningsvi kan dem glädja sig åt dig att du har det bra med din pojkvän. Men då är det förmodligen för sent, för då är den som förstört för dig helt ute i ditt liv.. Frågan är ju hur mycket man ska förlåta? Nä, kan fortsätta skriva om detta i evigheter, just för att det är så sjukliga beteenden dina "vänner"/"vän" vverkar ha.. Sätter punkt här! ;)

2012-11-29 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0