Hatar

Varför skriver man ner allt man känner i en töntig blogg istället för t.e.x en bok? Jag brukar fundera på det ofta, men har alltid kommit fram till att jag gillar att dela med mig av saker och ting som kan vara rätt bra men ändå fel.
 
Jag avskyr männsikor som skriver hela tiden hur "perfekt" dem är. Men hallå, alla är perfekt på sina sätt. Tycker inte att man ska sitta och skryta om hur jävla bäst,bra och perfekt man är. Såna människor vill jag bara spy på, och tror inte det är bara jag som vill det.
 
Hatar är ett starkt ord men jag HATAR verkligen människor som fejkar för en. Fejkar att finnas där för en. Som går och snackar skit fort man vänder ryggen. Fattar inte att en person som "är ens vän" kan gå och flörta med ens ex,kille eller ragg, skjut er själva som gör så. Har sån lust att vilja slå ihjäl alla jävla personer som gör så, och sådan personer som lägger sig i andras förhållanden och tror dem gör situationen bättre.
 
 Jag HATAR folk som börjar klänga på ens kille fort man inte är i närheten av honom eller börjar skriva åt han fort dem vet att man inte är med honom. Herregud, det finns miljoners andra killar som ni kan klänga och skriva åt, men i dagens samhälle så är det ju tydligen så jävla populärt att förstöra för andra och det stör mig så jävla mycket. 
 
Alla jävla nötter som har försökt förstöra för mig och Rasmus tror inte jag bryr mig men ni ska veta att det gör jag och jag kommer ta det med er så fort jag ser er. En jävel går i min klass som var och klängde på min kille och hitta på en lögn åt honom och sa att jag hade varit och strula runt med andra medans jag och han var tillsammans och det var väl bara inte hon som sa det åt honom utan det var en till, det var en stor jävla lögn dem hittade på. Blir så less på folk som gör sådär! Menar folk har fan i mig inte nå vettigare för sig än att förstöra för andra och hitta på falska rykten och skit. Skaffa er ett jävla liv!
 
Som tur så håller inte jag och Rasmus hemligheter för varandra så har vi något att visa för varandra så gör vi det, så ni alla som har skrivit åt honom och hållt på, tro inte att jag inte vet om det. För har suttit och läst allting som folk har skrivit åt honom.
 
Haha det är otroligt många som är avensjuk på mig och Rasmus att vi två är tillsammans, det är så gulligt! :´`) Så många som har skrivit och ringt och sagt åt Rasmus han att ska dumpa mig, man sitter tamefan i mig och håller på att dö av skratt när folk gör så! :P
 
Det är ändå tråkigt att folk inte vill att jag och han ska vara tillsammans, men det finns alltid någon/några som ogillar en och så är det bara. Tänk ändå om folk kunde vara glad för en annans skull....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0