Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland.

Ända sen du kom in i mitt liv har allt varit så enkelt för mig. Det känns att du har gjort mig till en bättre person. Jag har förändrats, på ett bra sätt. Och det tackar jag dig för. Utan dig hade jag inte varit nånting, helt seriöst. Det är du som får mig att må bra, det är du som gör mig så himla lycklig och glad. Det känns verkligen att du är den rätta. Och jag hoppas på ett föralltid med dig, det är min högsta önskan. För kan inte se mig själv med någon annan, och att ens tänka på det känns så jävla fel. Det är du och jag, inte jag och nån annan. Jag älskar dig så sjukt mycket, du förstår inte alltså. Jag förstår det knappt själv. Vill säga förlåt för alla gånger som jag har startat alla bråk, och gjort dig ledsen. Ångrar det som fan efter. En sån som dig förkänar inte det, efter allt du gjort för mig. Jag känner själv att du har offrat hela ditt jävla liv för mig, men vad ger jag tillbaka..? Inte så mycket,  det tänker jag ofta på. Jag är inte perfekt, det vet jag. Men jag gör så gott jag kan. Allt jag vill är att du ska må bra, vara glad osv. Det hoppas jag iallafall att jag kan göra dig. Du är bäst baby, världens underbaraste! Tack för att du finns! <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0