who's the bitch, bitch? hell yeah it's you! BITCH.

omg jag skriver väl vad jag vill på min blogg, just därför är den MIN BLOGG, (tack!) men om du kan läsa så skrev jag faktiskt att jag inte tänker skriva mer om det, jag blandar inte in nånting av sånt i min blogg men kan börja göra de ifall jag vill, min blogg, mina regler. Tycker du inte om de så behöver du inte läsa min blogg, ingen tvingar dig!

Kom just ifall hem från en kanonbra helg hos älsklingen! Saknar han redan som tusan fast jag just kom hem. Idag så har vi faktiskt pluggat och även varit på en ptromenad, man kan inte tro det men det är faktiskt helt sant! Vi har som sagt blivit riktigt duktiga hehe och blir även fler gånger! Men nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig en promenad ner till Farmor & Farfar sen så ska man väl hoppa in i duschen sen myser man väl ner sig i sin ensamhet framför en film!


Haha älsklingen prova mina solglajer! ;)



Kärlek kan inte beskrivas i ord utan måste upplevas. Att försöka förklara något som inte går att beskriva är en omöjlig uppgift men många försöker och får ner bra och ibland mycket bra ord och meningar. Hur man än gör så går det aldrig att beskriva i ord hur man känner, för när personen läser orden uppfattar den personen det på sitt sätt. Ord som Älska, Älskling, Kärlek, Puss & Kram har idag blivit ett vardags språk för många och det gör det då svårare att verkligen förklara i ord när man vill beskriva en sådan stark känsla som Kärlek.
.
Kärlek har tidigare för mig varit något man känner och vet att man ska säga, men nu när känslorna är så starka blir ord som ”Älskar” en fis i rymden. Jag har svårt att beskriva det jag känner för dig och det är inte för att jag inte känner någonting utan snarare tvärtom. Jag finner inga ord starka nog att beskriva min kärlek till dig och hur jag än försöker så vill jag bara ge mer än bara ord.
Så istället för att använda orden för mycket har jag valt att säga det när jag verkligen känner att det är något som är så mycket mer än vad ordet egentligen betyder.
.
Älskling, Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag har gjort det sedan första dagen jag såg dig. Jag vet att du vägrar tro på det och du kommer alltid försöka hitta bortförklaringar eller neka att jag har känt så men sedan första gången så hade jag fram tills det blev du och jag ett pirr i magen varje gång jag såg dig eller var ensam med dig. Redan då hade jag svårt att finna ord. Jag var blyg och försökte vara rolig men vad jag än gjorde kändes det fel tills jag fick lära känna dig och vågade först då se dig som en kompis än som ett ragg. När vi kom varandra närmre och närmre så försvann rädslan ett tag tills jag helt plötsligt insåg att jag gick och tänkte på dig dag ut och dag in. Jag försökte vara med dig så mycket jag bara kunde och ville tillbaka till där jag var första dagen vi träffades. Men nu med mer trygghet bakom mig var du inte bara en flirt utan en person jag verkligen älskar och skulle kunna älska resten av mitt liv vilket jag kommer göra.
Alla minnen jag har med dig, allt vi gjort och allt vi upplevt har gjort att jag älskar dig mer och mer för att jag känner mig trygg hos dig och vill leva med dig.
.
Som sagt kärlek är svårt att beskriva och jag vet att jag gör det för sällan men jag vill verkligen att när jag skriver något så ska du ta till dig av det som står och att det inte bara ska bli ett nytt sms/mail/skype meddelande i mängden av alla andra puss, kyss, gosgos.
Jag litar till 200% på dig och på att du är den jag vill vara med. Jag hoppas att det här inlägget på något sätt kan förklara varför jag ibland har svårt att förklara hur jag känner. Men när jag väl försöker så är alla ord för tama/lama. Kärlek för mig är verkligen när du kommer in i rummet och lyser upp det med din närvaro. Att en person så lätt kan få andra på gott humör utan att göra någonting är för mig helt ofattbart. Jag önskar jag var där med dig och kunde få visa min kärlek istället för att försöka göra någon som är omöjligt.
Min kärlek till dig kommer aldrig att ta slut och kommer alltid att öka.
.
I love you, I do.

Fast att livet känns tungt så får han mig att sväva på molnen ändå! Är så glad jag har honom i mitt liv. För mig är han lycka och jag avgudar hela hans personlighet och varenda liten egenskap han har. Älskar dej, Rasmus högström! I love you, I do!




Kommentarer
Postat av: Anngie

Bara förr att jag har Haft Andreas Här hela gälgen och är Forever Alone nu ;D <3

2012-03-25 @ 21:16:01
Postat av: Sumo Sara

Tjena, sumo sara häääeeeer! wazzup lissom?



Angie får boyzzz somfan as snygg är du!!!!!!!



ELELR?!



Btw, Rasmus är jettesnykk jag vill ha honom, gief gief nauuu plzplzplz

2012-03-28 @ 13:47:00
Postat av: Lisa

Naaw vad gulligt skrivet :)

2012-04-09 @ 14:02:42
URL: http://lisahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0