Svar till dig här Sara!

Hej på dig Sara O! Tänkte skriva ett svar här till dig, för såg att du hade kommentera ett av mina inlägg på bloggen. För det första, om Minah hade varit en sådan jävla bra vän då hade hon väl förfan inte strulat med han eller har jag fel?, kanske är nu förtiden att man ska strula med andras killar för att vara en bra vän? Haha, nä tror inte de vah. Är det du eller jag som mår dåligt över om jag strular med 40 killar? och som jag minns så strulade jag inte med 6st. Hihi, gulligt att Minah måste ha någon som pratar för henne eller försvarar hon, verkligen! Vet att du hatar mig också, men för det behöver väl du förfan inte lägga dig i? och om du stör dig på vad jag skriver på MIN blogg så ge fan inte att läsa den då, ingen som tvingar dig sötnos.

Nog med det, har inte tid med att lägga ner mer tid och energi på er! Har annat för mig i livet, just nu sitter jag i randijaur hos min syster och funderar på vad man ska hitta på hela dagen. För jag for då inte till skolan idag och tror inte jag ska till skolan imorgon heller.

Varför jag inte har skrivit något på bloggen sen söndag är för att min fucing dator har dampat ihop och blogg.se, därför tänkte jag att jag passar på att skriva nu när jag kan låna systers dator! :)

Nu ska jag ta och äta frukost sen kanske gå ut på en promenad med hunden som man inte är så lat hela dagen.
Hoppas ni får en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0