Söndag!

snacka om att försöka se snygg ut, just saying. du kommer inte någon vart om du håller på såhär? Jag skriver inte detta inlägg för att göra dig illa utan snarare uppmärksamma vad du går miste om. Jag tycker så synd om dig för det och det syns så tydligt att innerst inne mår du inte bra. Om du uppmärksammar mitt inlägg kommer du säkert säga att jag säger detta för att jag är ful och avundsjuk. Jag är varken ful eller avundsjuk. Jag vill bara säga att samhället är sjukt, HALLÅ FOLK TITTA PÅ VAD MÄNNISKOR GÖR?!! Och vet du vad jag bryr mig inte om jag är ful eller vacker. Jag vet att jag i alla fall inte har en ful insida och det är huvudsaken. Det bästa som finns är att dela med sig glädje. Så snälla tänk över det jag har sagt för att livet går inte ut på att se snygg ut. Samhället är sjukt som påverkar människor så mycket. Det är helt absurt! Jag säger detta för att jag bryr mig och för att du ska tänka på din framtid med killar osv..tror du killar kommer vilja ha dig om du gör som du gör? knappast! så jag sa ärligt vad jag tycker om dig! och det är vad JAG tycker om dig, men eftersom vi inte är vänner längre för det som hände under marknaden så vafan ta inte åt dig, men du får faktiskt acceptera vad jag tycker om dig, vill du hellre att jag ska ljuga för dig än att tala sanning? Och jag tycker inte alls jag jag är snygg osv eller att jag blir snyggare genom att säga vad jag tycker om dig, NEJ så äre inte. säger helt enkelt rakt ut vad jag tycker, och det har man väl rätt att göra ELLER?  Du kommer verkligen skämmas över dig själv när du (om du) växer upp och mognar. Du är helt respektlös och det är inte okej någonstans att bete sig som du gör. Tänk på det, om du vill ha kvar många fina vänner, tänk på vafan du gör då. Tänk på din framtid, tror du t.e.x din pojkvän vill höra vad du har gjort mot dina vänner? Han lär ju bara tycka dåligt om dig, kanske inte helt säker men just saying! Själv kan jag säga att jag har sett snyggare än ditt face, och om sagt jag tycker inte att jag blir snyggare genom att säga det åt dig, men är som bara ärlig! Du kan ju inte heller förvänta dig att jag ska tycka att du är bäst osv... efter det du har gjort, och du har ju då ingen anledning till att hata mig, för dig har jag inte gjort ett skit! :)

Godmorgon! vakande för ett tag sen, har typ just ätit frukost. Är fortfarande hos syster Jeanette, vart en trevlig kväll igår kväll hos faster med Anton, Jasmin och Jeanette och resten från faster då. Tänkte att jag skulle passa på nu att blogga innan jag beger mig mot Jokkmokk till älsklingen (Rasmus) brukar som inte orka sitta och blogga när jag är med andra kompisar.. hjärtat eller är i jokkmokk osv, känns som att jag är väldigt osocial då åde.

Tänkte ifall hoppa in i duschen nu sen beger man sig äntligen till älsklingen, har inte varit med han sen Fredag, saknar han som in i helvete!!! Nåja, nu ska jag pallra mig "tjocka" rumpa från soffan och ta mig in i duschen.. inte för att jag har en tjock rumpa, för har typ ingen rumpa hahah! Men ja..

Hoppas ni får en trevlig Söndag allihop!


Saknar mitt långa brunahår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0