Lördag!

Woho.. då var det helg, vilket är otroligt skönt eller vad säger ni? Ifall kom just hem innan man ska bege sig till syster, ska tillbringa min natt hos henne med lillebror som jag är barnvakt åt.

Igår, färgade jag håret IGEN! själv tycker jag inte att jag passar i blont, trivs så mycket bättre i brunt. Är ifall vad jag tycker, själv vet jag inte vad ni tycker, ska jag vara blond eller brunett? :)

Nu måste jag faktiskt packa lite saker innan syster kommer, för hon kommer när som helst och då måste jag ju vara klar. Får se om det blir fler inlägg idag eftersom jag är hos syster... you know, man har ju som inte så mycket tid att sitta framför datorn då..

Igår bloggade jag inte pga för att jag sov i jokkmokk och hade ingen dator och orkade verkligen inte mobil blogga för det suger! Då vet ni ifall, hoppas ni får en super bra Lördag!


Brunett
vs

Brunt med blonda slinger i?
Tyvärr har jag ju ingen bild på när jag är helblond när jag har kort hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0