Jokkmokk!

Hej! Igår och även idag ska jag sova hos hjärtegull Rasmus älsklingen.  Dagen började med att vi vaknade och såg en film sen så färgade jag hans hår och sen så  tog vi oss en promenad och for och köpte godis och hårfärg till mig och då när vi kom tillbaka då färgade älsklingen mitt hår, eller jag sitter med hårfärgen i just nu. Håller tummarna på att det ska bli bra, annars så jävlar! Hahahah! Nej, men nu vet ni varför jag inte bloggade igår åde.. Ni vet, fullt upp med pojkvännen, man hinner ju aldrig blogga när man är med han, trots allt sitter jag och bloggar nu! :P Tack Rasmus för att du färgar mitt hår och för att jag får ta och blogga lite! Älskar dig, puss på din rooompa för vet att du sitter och läser det här just precis nu! ;) <3



Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: detsamma :D

bara bra, sjdå?:D

2012-03-25 @ 19:08:12
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0