Du har spottat på mig tillräckligt, nu är det jag som spottar på dig!

Jo nu för tiden är alla falska man kan inte lita på någon längre och så men jag menar en person som är skit jävla FALSK, fyfan för dig! Du svek mig fan under MARKNADEN, kan inte glömma det fyfan!

Jag skulle skriva det här för länge sen,men nu är det dags det här har gott bara för lång nu..

vad vinner man på att såra andra? Ingenting. Folk tycker bara man är en idiot och jag förstår dom. Just nu är jag förbannad, på den där personen som fick mig att brista ut över mitt utseende. Om ni inte har fattat det än, så ta en titt på er själva, ingen är perfekt och även om man själv tycker det så är ingen det! Såklart finns det mindre snygga personer men vafan allt handlar ju inte om det? Jag tänker inte sjunka så lågt som hon gjorde, för du sjunk så jävla lågt i mina ögon för det du gjorde mot mig under marknaden! Jag är bättre än så och sen vill jag inte vara en dålig förebild för folk som faktiskt tycker jag är bra.

Jag vet inte vad jag ska kalla dig? kompis? gammal kompis? kan jag ens kalla dig för vän/kompis? är du ens värd dom orden från mig? nej det är du verkligen inte. Jag har inte gjort något för dig va? oookej ;) det är så det låter nu ja, jo precis. synd att du förändrats så mycket, verkligen. Men vad ska man göra, folk har ju sina två sidor ( dom flesta iallfall ) och nu har du visat din riktiga. bra att jag fick veta det. Fattar inte hur jag kunde lita på dig! Jag blir så jävla arg! Du är så sjukt jävla falsk. Vad fan är vi typ 5, Väx upp nån gång och sluta va så jävla omogen. Att snacka skit är så jävla låg är det något ta det med mig face to face då tack. För jag hatar folk som är sånna stora skitsnackare som du är..
Du har inga facking känslor.  Jag skiter i om du läser detta, Du är så jävla falsk hoppas du inser en dag vad du gör mot folk. Har du inget annat och göra än att gå och strula med andras pojkvänner?
Tack för våra jävla år tillsammans! men nu har du förlorat en vän. seriöst prata inte med mig mer!


En bild sen marknaden!


Kommentarer
Postat av: C

Du är så fin<3 Du klarar dig utan henne, du är så stark min fina tjej <3 du vet vad jag sagt :) skit i alla som säger något om dig/er. Du vet att jag ställer upp till 100 procent!

2012-03-15 @ 22:03:07
URL: http://ceciliaenlund.devote.se
Postat av: Elin

Man kallar den personen det. det finns ingen annat och kalla den . så Det blir nog alldeles perfekt!

2012-03-17 @ 21:48:50
URL: http://elincarolinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0