Typiskt!

Hans före detta ex och hans ex verkar inte fatta att det är slut mellan dom och att han är med mig nu. Det är många år (eller nja 4år kanskeoch den andra 1 år)  sen dom gjorde slut och sen har dom varit ihop någon vecka- gjort slut och yada yada yada tror jag? eller så vart dom aldrig tillsammans mer. Hon skriver fort det tar slut mellan oss på fb eller sms till han. Men enligt honom är dom bara kompisar. Yeah, right. Jag vet vad hon går för. Hon är ute efter honom och hon vet att jag inte tycker om det så för henne är ju detta latjo lajban. Hon sitter och snackar skit om mig och gör sig lustig över mig så fort hon får chansen. Men i min värld så är ett ex ett ex. Ingen jävla terapikärring. Därför stör jag mig väldigt mycket på att hon skriver och åt honom fort det tar slut, ibland så har jag bara lust att skriva till henne men dra åt helvete förfan, men det kan jag nog inte göra...? Vill bara att hon ska inse att hon kan fan i mig lägga ner att skriva en massa jävla skit om mig t.e.x ta inte tillbaka henne osv...

Som kanske några av er har märkt så har både jag och älsklingen gjort en ny Facebook. Varför vi har gjort det är för att slippa alla idioter samtidigt alla man ogillar, tror ni fattar vad jag menar? Känns bra, för tror faktiskt vi kommer bråka mindre.
Jag och Rasmus har rensat i våran facebook eller han i sin och jag i min, för att slippa alla idioter samtidigt alla man ogillar som t.e.x henne, tror ni fattar vad jag menar? Vi hinner bara göra våra nya och då skickar hon vänförfrågan till honom, men han accepterar ju såklart inte den, så hon lär ju inse att han har lessna på henne?
Typiskt tjejer att försöka förstöra och tro att dom kan, sorry ni är för dålig och för ful inse ni kan inte få alla ni vill, tro inte att ni är någon som killar vill ha. 
 
Trackback
RSS 2.0