Tills dagen innan jag sabbade allt.

Vart ska jag börja? Tiden då det var så jävla dåligt den tiden önskar jag var ogjort, för jag behandlade dig riktigt som skit jag blundade verkligen för det jag hade jag visste verkligen inte vad jag hade förren jag mista den. Tänk så jävla mycket bättre det hade varit mellan oss idag om inte cp jag skulle varit en idiot. Är så jävla arg på mig själv, JAG har gjort så denna underbara personen som litade på mig till 1000% förr litar idag på mig 1% om ens det? Personen går och är orolig dag ut dag in för att jag ska göra något, även fast jag säger att älskling ingenting kommer hända jag lovar... det hjälper inte för dom orden idag för han är tomma. Hans förtroende för mig idag är noll det är så hemskt, jag vet absolut inte vart jag ska ta mig till, har ibland lust att bara gräva ner mig tills dagen kommer då han kommer fram till mig och säger -älskling jag litar på dig till 1000% som han alltid sa till mig förr inann jag sabbade allt.

Ja visst han var dum mot mig också men han skulle aldrig varit dum mot mig om jag var snäll mot honom. Det vet jag för jag känner han så bra så jag vet att han inte är en sådan kille som vill vara dum mot andra, han är en kille som verkligen bryr om personer runt om honom.

I ett förhållande ska man ju lita på varandra annars kommer det inte funka säger alla, men jag vet även fast han inte litar på mig idag så kommer dagen då han kommer göra det.

Jag vet att många av er skratta när ni läste inlägget om att skriva med andra när man har pojkvän/flickvän, eftersom ni skrev med min pojkvän. Men vet ni, det skiter jag i det vissar bara hur jävla dåliga ni är och det bästa är ju att jag vet vilka som vill skriva men honom och varje gång jag ser det så skrattar jag, för precis dom personerna som har skrivit med han trodde jag faktiskt hade andra att skriva med. Men såklart vill ni skiva med min snygging! ;) Men tyvärr brudar han är redan upptagen. Och som tur är det ju att det inte är nu längre han skriver med andra det var ju innan marknaden och allt skit kom han skrev och även jag.

Kan även få den där känslan i kroppen åååNEJ tänk så skriver han än idag med andra, även fast han säger NEJ det gör jag inte, men vafan har hört det där förr också. Ni som läser det här tycker garanterat att inte vi två borde vara tillsammans. Men vet ni det skiter jag i för vi är inte lika svaga som alla andra tvärt om vi är så jävla mycket starkare än vad ni är som ger upp på engång!

Vi älskar varandra mest av allt, en dag kommer vi flytta ihop och skaffa små junior Rasmus & Jenny thihi och sist men inte minst gifta oss såklart! :D

Bara för att vi skrev dåligt om varandra när det var slut så betyder det inte att vi inte älskar varandra, oftast så skriver många dåligt om varandra när man är sur eller så.. och ja det gjorde vi. Vi skrev t.e.x. fyfan vad skönt att det äntligen är slut, nu äntligen slipper jag hon/han osv... Oftast håller man på att skriver sådan dumheter om varandra för att man saknar varandra så JÄVLA mycket eller så är man just då så jävla arg och tänker inte på vad fan man skriver, men jag vet att även ni och jag vet att man en dag för skuldkänslor för det, har jag fel eller rätt?

Hade bara lust att skriva av mig lite, men nu vet ni ifall att jag lever! ;P






Kommentarer
Postat av: Erica

Du är så klok och har helt rätt! :)

2012-06-17 @ 22:45:11
URL: http://eericanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0