Kan man inte stå för vad man tycker då kan man lika gärna hålla det inom sig.

Det är så otroligt vad en person kan betyda så mycket för en. Jag trodde inte jag kunde älska någon så mycket som jag älskar min pojkvän. Börjar alltid med att man vet knappt vem personen är, sen lär man känna personen och då inser man hur jävla fantastisk den är. Det är verkligen sjukt att man kan vara så här kär. Har aldrig i mitt liv kännt så här för någon som jag känner just för den här underbara killen som alltid finns där för mig, ALLTID. Även fast vi har sårat varandra någon enormt så älskar vi varandra lika mycket, fast ännu mer nu. Det är synd att man inte kan göra det som är gjort till ogjort. För det skulle jag allt vilja göra. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Tänk då hade min fina mamma funnits här med oss idag.
 
Dagen då jag hamna på botten och hade det som värst då kom Rasmus Högström och hjälpte mig, det gör han än idag. För utan honom ramlar jag ner på botten, jag klarar mig verkligen inte utan honom. Jag är så otroligt glad att jag hittade denna fantastiska underbara fina kille, finns verkligen inte någon som är bättre än honom. För han är en person som verkligen bryr sig om dom runt om kring honom.
 
Den dagen då vi gjorde slut för första gången, då skrev han åt en utav mina kompisar och sa till henne, snälla du håll koll på Jenny och se till att hon inte hamnar med någon idiot. Tänk att han brydde sig så jävla mycket om mig fast jag hade sårat honom så otroligt mycket den kvällen, vilken jag ångar någont enormt. För han är inte värld att bli sårad.
 
Men som sagt, man blundar för det man har. Man fattar verkligen inte vad man har förren man har mista den. Jag vill säga det åt er alla som läser detta, att såra aldrig någon som betyder mycket för er, tro mig lämna aldrig personen heller utan andledning, lämna aldrig personen för någon annan utan att det har hänt något mellan den du älskar, för det är utav en anledning man träffas. och tro mig, det är inte för att såra varandra, det är så dumt, det är något av det dumaste man kan göra mot varandra.
 
Jag garanterar att ni börjar lessna på att jag skriver om min pojkvän hela tiden. Men vet ni, det skiter jag i. För ni som stör er på det behöver fan i mig inte en klicka in på denna blogg och läsa den. För det står oftast någonting i varje inlägg som jag skriver om Rasmus eller så är det en bild på oss två om jag inte skriver om honom. För jag älskar att skriva om vad jag känner och tycker, och för att det här är som min dagbok som jag delar ut till er som läser min blogg får acceptera det jag skriver.
 
För jag väljer att skriva på min blogg om vad jag tycker och tänker och det har jag rätt till. För ni har ingenting att säga vad jag inte får skriva och ska skriva. Och vill ni snacka bullshit om mig så kom då och säg det face to face åt mig det ni vill säga mig. För orkar inte ha massa onödiga kommentarer på min blogg, och kan säga er att det är ju onödigt av er också att ni orkar lägga ner eran energi och tid på att skriva skit om mig, VERKLIGEN! När jag skriver ut någon på bloggen då gör jag det då personen har gjort mig ledsen eller något illa som jag verkligen mår dåligt av, jag gör det inte bara för att göra det. För jag personligen orkar inte lägga ner tid på personer som inte förtjärna ett dugg av min tid. Men om personen har gjort så jag mår dåligt då tar jag min tid och skriver ner vad jag tycker om den, och den vet ju såklart själv att det är åt den jag menar, och jag går oftast och pratar med personen i verkligheten också. Men ni som kommenterar skit, kommenterar ju Anonymt, hur moget är det? hur orkar man alls. Varför kommentera någon elakt när man ändå inte kan stå för det?. Som sagt, Kan man inte stå för vad man tycker då kan man lika gärna hålla det inom sig.
 
Nu får det vara färdigt skrivit från mig ikväll, för nu tänker faktiskt jag gå och lägga mig och slå på en film. Nattinatti på er.
 
 
Den här låten är min och älsklingens låt som vi har tillsammans! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea och Matilda

Veckans blogg är uppe nu, kolla in om du vann!

2012-06-20 @ 23:35:47
URL: http://nattstad.se/idioterna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0