Jag är hellre ensam än att ha falska vänner som behandlar mig som ingenting.

jag är så trött på dessa falska kompisar, när man väl tror att dom är riktiga kompisar så vänder dom ryggen mot en, gång på gång blir jag sviken, är så jävla trött på allt detta skit snack och falska kompisar kan ni inte bara växa upp? vänner man trodde man skulle ha livet ut visa sig vara helt åt helvete fel. Ibland tänker jag bara på alla mina "vänner". Dom är så jävla falska mot alla, till och med mot sig själva.



Tur att jag har en pojkvän som man kan lita på till 100000000000 och som alltid finns där! Älskar honom något så enormt, älskar ingen mer än vad jag älskar honom!<3

Kommentarer
Postat av: fina

ni är fina tillsammans!

är glad att du entligen har skrivit ett nytt inlägg! :)

kram

2012-06-11 @ 13:37:56
Postat av: Anonym

jenny, du är nyss fyllda 14, men du är så jäkulska mogen för din ålder måste jag säga! så räkna inte med att dina vänner ska vara lika mogna och tänka som dig redan nu, du får nog ta å vänta några år. dom är osäkra på sig själva och har inte hittat sitt "jag". dom går från olika människor för att dom tror att det är bättre där, men i slutändan kommer dom att förstå vilka som är deras äkta vänner och vilka dom kommer ha livet ut.

2012-06-13 @ 18:48:03
Postat av: idioterna

sv: vad roligt! lycka till ;D

2012-06-19 @ 11:42:41
URL: http://www.nattstad.se/idioterna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0