Glad midsommar!

Godmorgon! Vaknade för ett tag sen. Men tar alltid sin jävla tid att komma sig upp ur sägen när man har pojkvännen brevid sig liggandes thihihi.
 
Idag så består min dag på att fixa mig, fara hem, sen till Farmor & Farmfar och äta middag med gänget och familjen sen drar jag mig till Jokkmokk på kvällen för att umgås med pojkvännen, och vi inte far till hans stuga och myser på där? Det är ju så otroligt mysigt där! :`)
 
Tyvärr blir det ett tråkigt inlägg utan bild, men eftersom min pojkvän inte sommarjobbar mer så ska han få bli min fotograf eftersom han har en grym kamra som sin mobil, eller ja det blir hans nästa sommarjobb att vara min fotograf hehe! ;) Så det lär ju komma upp nya bilder som sagt.
 
Är så käääääääääääär! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0