Frågestund!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är din favoritmat, när började du blogga, vad gjorde att du började blogga, vad är ditt favoritklädesplagg i din garderob, föredrar du svenska eller utländska killar, vad tycker du om Justin Bieber, Vad är din favoritlåt, hur länge har du ridit?

Där har du lite frågor haha :)

Svar: Hm, det är nog tacos. Jag börja blogga för ca 4 år sen, jag börja blogga för att mina vänner gjorde det och för att man får så mycket sagt när man bloggar. Jag mår så bra av att få skriva av mig vad jag känner och tycker. Jag har ingen aning vilka som är min favoritplagg, tyvärr. Jag föredrar svenska grabbar. Jag tycker inte om Justin Bieber och har aldrig gjort det, tycker helt enkelt inte bara om honom så har ingenting att säga om han. Jag börja rida när jag blev 6 år gammal. Tack du för frågorna! =)
jennylinneakvickstrom.blogg.se

2012-08-01 @ 23:26:02
URL: http://www.juliawikberg.bloggplatsen.se
Postat av: anonym

hur är det på östra??

Svar: Nog är det väl bra, bara andra gillar en så är det ju lugnt!
jennylinneakvickstrom.blogg.se

2012-08-03 @ 09:21:38
Postat av: anonym

vad gör du på fritiden? har du nån häst, vad heter den? hur gammal är du????

2012-08-07 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0