älskade du

Varje gång jag ser personen blir jag påmind om allt skit, det får mig att bara vilja springa iväg och aldrig mer komma tillbaka. Men då finns det dagarna då allt är så jävla bra som om ingenting har hänt förr. Även fast vi har svikit varandra gång på gång så kan jag inte sluta älska personen mindre. Från första gången jag träffa han då fick jag känslan att han är inte som alla andra killar, men det visade sig att jag hade fel. Men vet ni, när man älskar en person så mycket som jag älskar honom då spelar ingenting roll, ingenting kan förstöras mellan oss två INGENTING. Sen så finns det saker som är bäst med honom som ingen annan kille har.
 
Det är personer gång på gång som försöker förstöra mellan mig och han men ingen har lyckats. Jag förstår inte än idag och lär nog aldrig göra det heller varför vänner som man livet ut har varit vän med vill sin kompis kille något, det är så jävla idiotiskt. Mest idiotiskt är när någon skriver åt min pojkvän då jag är tillsammans med honom att hon gillar han, hallå snälla. Det finns en anledning till varför jag och han är tillsammans, och inte för att du ska säga att du gillar han och att han borde dumpa mig.
 
Vart är världen på väg lixsom? Och har någon nånting att säga mig då kan man ju faktiskt komma fram till mig och prata med mig istället, allt blir mycket lättare om man pratar än skriver, tro mig.
 
Ingen kommer kunna ta Rasmus ifrån mig. För det ska vara jag och han föralltid. Det finns en anledning till varför vi har förlåtit varandra för allt skit vi har gjort varandra. Jo för att vi klarar inte oss ifrån varandra, det är bara så.
 
Blir mycket besviken på personer som ljuger för mig och Rasmus. T.E.X när vänner till mig vill umgås med mig för att kunna vara med Rasmus och få träffa han. Trodde det fanns 1000000000 andra killar, men man måste ju precis ta den jag har. Jag förstår att du vill ta mina rester och vara som mig. Men du kommer aldrig bli som mig även om du tar mina rester. Ta mina andra men Rasmus kommer aldrig bli min rest.
 
Visst är han snygg min kille, jag vet att du tycker det och är avis. För annars skulle du aldrig skrivit åt honom eller sagt att du gilla han, tyvärr så är han min bitch! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0