Hallå och ursäkta min dåliga uppdatering!

Den är sämst.. jo jag vet! Jag har haft tid men ni vet, ibland blir det bara inte av. Skolan gick rätt snabbt idag, hatar mitt nya schema! Fast har ju ändå sovmorgon tre gånger i veckan! YAY! Men då äre ju att man bor ju inte i Jokkmokk alltså utanför då måste man åka buss typ varje gång jag har sovmorgon SUCK! Så det är ju mindre roligt.

Nog med det, just nu håller jag på att klicka hem lite kläder till mig själv och hästsaker till Dresina! <3 Så jävla fin häst! Sen senare ikväll blire nog att sova i Jokkmokk, skönt att få sovmorgon!

Men ska verkligen försöka bli bättre på det här med att blogga.. hehe! Ne men Seriöst jag ska verkligen det!

Nytt år nya tag. Ja, då har jag bestämt mig för att satsa på min blogg och även satsa på ridningen!


Är så käääääääääääääääär! Älskar min pojkvän så otroligt mycket, han är verkligen bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa r

Vem är dresina?

2012-01-10 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0