Shut the fuck up bitch, Before I eat ya up! ;)

Sitter och läser lite kommentarer och jag säger bara stop hating för de flesta av er kommenterar saker som får mig att skratta. Det är verkligen roligt hur folk som varken har något med saken att göra eller inte vet något sitter och kommenterar och tror att dom har någon poäng i det hela? Visst vissa av er kanske lyckas få in en poäng eller två men snälla ni skriver som om jag vore en hemsk människa haha bitch please! Skaffa fakta och se till att ni vet vad ni skriver om innan ni ens yttrar er på pass mot en människa ni inte känner eller så skaffa ett eget liv. Är vi överrens? Peace!
 
Bara för att du gillar Rasmus så behöver du inte bli sur på mig för att han inte gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0