Är så kääääääääääääääääääääääär!

Har tänkt/tänker mycket på en nära vän som inte har det lätt. Mina tankar går till henne i alla fall, hon är en av de starkaste jag känner och kan ta sig igenom vad som än kommer i hennes väg, det vet jag. Finns alltid här för dig vännen om du behöver prata! Vet inte alltid hur jag ska stötta ibland bara, men jag vill stötta på det sätt jag kan!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men pojkvännen kommer verkligen före allting annat nu. Ska sova hemma inatt, känns hur jävla tomt som helst eftersom man har sovit med älsklingen typ varje natt i veckor nu så känns vekligen förjävligt! Sitter ifall och tråkar nu och hoppas man att det kan bli morgon snart, så man kan fara och krama och pussa på älski, blir säkert också att sova hos honom. Skulle aldrig farit hem idag, men var på dåligt humör och då drog jag, skulle aldrig gjort det. Tur att han orkar med mitt humör för det är verkligen åt helvete med den, ena studen är jag glad sen är jag en riktig bitterfitta jag kan verkligen inte kontrollera mitt humör, jag blir arg för småsaker och kan börja grina men vet inte varför osv.. men har varit så mycket på sista tiden, så det är faktiskt riktigt skönt och bra att det är lov så jag får vila ut mig, så kanske allt blir bättre med humöret, FÅR HOPPAS DET IFALL! :D

Tycker mest synd om Rasmus Älsklingen som få stå ut med den mest + min familj då! :/ Ajja måste verkligen börja tänka på den!

Nog med det nu ska jag snart lägga mig framför en film tror jag, för lär inte kunna sova inatt eftersom jag sover själv, det går inte att sova då. Minns sist för någon vecka sen då jag skulle sova själv, det var kallt och jag drömde en massa hemska drömmar och vakna hela tiden hoojjjja det är verkligen hemskt, det går faktiskt inte att beskriva. Så hoppas verkligen att tiden går fort inatt!

Nu vet ni ifall att jag lever, pöss hej!


Världens snyggaste, älskar dig! <3
Är så käääääääääääääär så det inte går att beskriva hiihihihih!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0