Klockan tickar på och jag är vaken ännu!

Borde egentligen sova nu eftersom jag ska upp imorgon tidigt, tänkte ta och åka ner tidigt till min älskade pojkvän imorgon, så tar den skjutsen så går tidigast ner! ;) Smaaaart I KNOW! Hehe. SÅ ska upp tidigt imorgon, men som sagt kan fan i mig inte somna typ när jag sover själv, går fan inte! ;S trist, men sant. Så får väl ändå åka ner tidigt imorgon fast jag typ kommer vara dödens på morgon eller så inte för här en dag så var jag och älsklingen vaken till 6 på morgonen och vakna 9 alltså sov vi bara 3 timmar, vi är fan duktiga vi har varknat vid 8-9 varje dag nu under lovet men då har det ju tagit en längre tid innan vi har tagit oss upp ur sängen då... hehe men alltså mysigt att vakna upp och ligga och kramas å mysa prata skit! ;P


Men nu ska jag fortsätta skriva med min snygging, byebye!


Har shorts på mig ifall någon undrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0