HATAR ATT BRÅKA MED DEN MAN ÄLSKAR!

Jag hatar så mycket att bråka med dom människorna som betyder mest för en, det är en av dom värsta känslorna som finns! Jag har så fruktansvärt att kontrolera mitt humör ibland,och vissa saker får mig att explodera och bli GALEN! Och jag säger en massa saker som låter väligt hårt, tyvärr menar jag oftast det mesta jag säger.... Jag vill bara att man ska förstå mig. tyvärr verkar du verkligen aldrig förstå, du kanske lyssnar på det jag säger men du hör verkligen inte. Jag ber dig verkligen,snälla börja förstå mig,vill inte ha dom här bråken längre. Snälla ta in det jag har sagt och börja förstå mig snälla.

Kommer aldrig lämna dig älskling, om det är någon som kommer göra att det blir slut så är det du som dumpar mig.



Älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0