Han gör mig verkligen till världens lyckligaste tjej!

Har jag nämnt någon gång att jag måste vara den lyckligaste tjejen i världen när det gäller kärlek? Men nu vet ni, det är jag. För jag har världens underbaraste pojkvän. När jag mår dåligt håller han om mig och är hos mig till han har fått mig att le. Ni vet de där scenerna i filmer då något har hänt som får tjejen eller båda att känna sig nere. Då killen ändå måste åka med bussen. Men i sista minuten hoppar han av och springer ikapp en och håller om en och släpper inte taget. Som om man vore allt. Som man vore det viktigaste som finns. Såndant som alla tjejer drömmer om men som många säger inte finns. " det är bara på film" det är det inte för mig. Juste den scenen har jag varit med om. Visst han har sårat mig. Många gånger. Men jag har sårat honom med. Men det förändrar inget. Han är ändå den mest underbara och vackraste person jag träffat. Han är mitt allt, mitt liv och mitt syre. Han är min bästa vän, min pojkvän och min tvillingsjäl <3
Så jag har rätt att påstå att min pojkvän är den underbaraste i hela världen.
För det är sant.
Och min kärlek till honom kan inte beskrivas i ord.
Jag älskar honom. Över allt annat.
De är för honom jag andas.
De är för honom jag öppnar mina ögon och möter en ny dag.
De är för honom jag lever.
Och han får mitt liv att bli underbart.
Om du läser det här älskling. Så vill jag att du ska veta att jag älskar dig. Jag älskar din för den du är. Vill inte ändra något hos dig. Du är underbar och perfekt precis som du är. Jag älskar oss för allt vi gått igenom och för alla stunder vi kunnat ge upp med inte gjort det. För alla tårar för alla skratt. Ångrar inte en sekund av det. För de vi gått igenom har lett oss till idag. Och idag är vi starkare än någonsin. och jag älskar dig mer än någonsin.
Och jag ser fram emot att dela alla stunder i framtiden med dig. Älskling.... Du är underbar.. när ska du förstå det?
Puss din Jenny♥


Älskar dig Rasmus Högström av hela mitt hjärta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0