. Finns det en annan tjej som är enligt killen är ”bättre” än du så kommer hon att vinna.

Vissa har det, andra har det inte – förmågan att få killar att gilla dem. Är det verkligen så? Måste man ha någon sorts medfödd talang för att bli populär bland killar? Nej, det vore synd att tro. Det handlar bara om att lära sig vad killar gillar!

Alla killar är inte likadana såklart men det finns vissa faktorer som ändå funkar på nästan alla killar. Så om du lär dig dessa tips vågar vi påstå att du i alla fall kommer att lyckas charma in dig hos väldigt många av dessa konstiga varelser.

En sak som nästan alla killar gillar är snygga tjejer. Men är inte det orättvist? Tänk om man inte är född med en modells eller Hollywoodstjärnas utseende, har man inte en chans då? Jo, det har man absolut! Man behöver inte vara jättesnygg av naturen, det finns massor man kan göra med smink och kläder. Genom att följa vissa enkla sminkregler kan man åstadkomma underverk med sitt utseende. Låt oss nu säga att du redan gjort dig skitsnygg, att du verkligen bryr dig om ditt utseende. Vad finns det då mer som killar gillar?

Lite förenklat kan man säga så här: Killar fungerar så att skulle det bara finnas en enda tjej kvar på hela jorden så skulle han ta henne. Killar vill ha en tjej till varje pris och han kommer att ta det han kan få. Medan tjejer inte alls fungerar på samma sätt. Även om det bara fanns en enda kille kvar på hela jorden så är det inte alls säkert att denne skulle vara ett dugg intressant för tjejen. Kort sagt: Tjejer lever hellre ensamma om killen inte uppfyller deras krav.

Men om killar inte har lika hårda krav på tjejer som vice versa och om killar verkligen är lite desperatare än tjejer, varför kan jag då inte få vilken kille jag vill? Jo, det beror helt enkelt som med så mycket annat på konkurrens. Finns det en annan tjej som är enligt killen är ”bättre” än du så kommer hon att vinna. Det här är också anledningen till att killar kan säga att man är snygg trots att man går omkring i mysbrallor och utan smink när man är på tu.

Kom dock ihåg att det faktiskt kan vara så att om en kille dissar dig så har han förstått att ni kanske inte skulle passa så bra ihop och kanske har han rätt? Så länge du känner att du kunnat vara avslappnad och dig själv så har du inte förlorat någonting. Du kommer snart att hitta en kille som är rätt för dig.

Jag har hittat min kille, som jag älskar mest och som jag kommer gifta mig med och skaffa barn och flytta ihop med. Han ska jag leva med tills döden skiljer oss åt. Är ska jävla glad att jag hittade honom som fick en sådan underbar kille! ibland så kan man ha riktigt tur i livet! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0