Det går inte en dag utan att du finns i mina tankar!

Den 24/4-2004 var den värsta dagen i mitt liv. Det var då jag fick veta att min mamma hade lämnat mig, mina syskon och min pappa, varje dag känns det som om det vore igår jag önskar att du var här jag skulle krama om dig och aldrig släppa taget om dig. Idag är 8 år sedan du lämna oss. Världen är orättvis om nu du gud har skapat oss varför ska du då ta ifrån dom vi älskar? jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar min mamma det blir bara jobbigare för varje dag. Om du ändå vore här MAMMA!

jag hann inte berätta för dig hur mycke du betyder och hur mycke jag älskar dig innan det var försent, den dagen jag träffar dig ska jag berätta det för dig och jag ska aldrig lämna dig. Ibland känner jag bara att jag vill komma till dig , men en dag är min tid också över här på jorden då kommer jag till dig då syns vi igen mamma.




Jag saknar dig.



Kommentarer
Postat av: Mie

Savner min tante så kjempe mye,men en dag,så skal vi alle gjenforenes <3

2012-05-14 @ 16:37:32
URL: http://satse.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0