Gillar dig så otroligt mycket!

Av alla dom hjärtan , måste det varit du som var den finaste utav alla. att jag hade en sån tur och träffade dig , DU är det bästa som hänt mig. dagarna med dig är helt underbara , du får mig att skratta , vara glad och må bra. och det bästa med dig är att du är helt underbar. det är en helt obeskrivlig känsla i kroppen som jag känner när jag är med dig. och hur lyckan sprider i kroppen när du ler mor mig.


Det finns inget bättre än när jag får vara med dig, retas med mig , eller när vi bara ligger i sängen och pratar om allt möjligt , orden tar liksom aldrig slut. när vi skrattar tillsammans , när du håller om mig , när du kollar mig i ögonen och säger att du tycker om mig. för det är just det där som är kärlek

Jag tror inte du kan förstå hur mycket jag tycker om dig , för man kan inte beskriva med ord hur mycket man tycker om någon , eller hur mycket man älskar någon. jag har inte ens insett det själv knappt, för ibland känns allt som en dröm som är helt overklig. du är den jag litar på absoulut mest och det gör jag nu , för jag vet att du aldrig skulle göra något. och till dig kan jag säga allt , precis allt

och jag tycker om dig så jag vet inte vad , och jag får kolik nu och vet inte vad jag ska ta vägen och vill bara gå och dö. det är inte kul att vara ledsen och oroa sig för saker , ha skuldkänslor och bara vilja dööö. jag skulle göra vad som helst för dig , precis vad som helst. och just nu vill jag bara till dig och pussa på dig , pilla dig i håret , klia dig på ryggen , ja , vad som helst bara jag får pilla på dig. jag klarar mig inte utan dig och skulle aldrig göra det heller , jag gillar dig. något så otroligt mycket.

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0