Skriver en sista inlägg sen får det vara bra.

Blir tokig, jag går in på glosor och ska träna på glosorna.
Då när jag har kommit in på glosor och ska sätta igång och träna då blir jag alledels trött och käner att jag håller på att somna över datorn.
 Då tar jag ner sidan med glosorna och då blir jag pigg, sen tar jag upp sidan igen och ska börja träna ne då blir jag så där jävla trött.
Så nu ger jag upp, och går upp å bäddar i sängen och sen slår på en film!

Orkar inte med glosorna, fixar jag ingen i morgon på testset då gör jag helt enkelt inte de!

Så byebye med er glosor.

Så nu säger jag väl Godnatt och sovgott!


Du är saknad gumman!
Saknar dig så otroligt mycket.
Älskar dig!<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0