Kvällmys!

Hej!
Sitter nu lite vid datorn, och ska väl börja träna lite på Engelska glosorna som vi ska ha imorgon!
Men känner mig inte riktigt för att börja träna på dom.. :/
Därför vill jag hellst skita i att alls försöka träna in dom i skallen!

Men imorgon ska jag då vara med älsklingen, och ska även sova i Jokkmokk imorgon!
Kommer då nog inte bli något inlägg imorgon.. :/
Men bloggar ändå inte så mycket, eller jag bloggar ju nästan ingenting.

Det är därför att jag inte har riktigt tid och lust till de.
Brukar väl få mina skutt då jag kommer på att skriva ett långt inlägg om nånting! :P

Nu ska jag packa och se vad jag ska ha med mig imorgon och ta och se på glosorna och kanske på börja lite i matteboken som jag också måste göra, annars får jag väl plugga lite hos älsklingen imorgon, för jag har för mig att han också har matteboken hemma som han måste plugga i.

Hoppas ni får en trevlig och mysig kväll! :)

Puss!


Tråkigt nog så blir det ingen bild till den här inlägget...
För jag sitter på en dator som dampar loss så man inte kan ladda upp någon bild! :/
Förlåt!

För bli en bild till nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0