9/9-2011




Varje gång vi ses så mår jag så otroligt bra. Jag har en varm känsla i kroppen och känner mig lycklig. När vi kramas och jag känner din doft som påminner mig om solsken så suger det till i hela kroppen. När du lägger din kind mot min känns livet komplett. Vi kan prata om allt och delar så många tankar och värderingar. Du ger mig alltid ett leende på läpparna när vi ses.
Vi kan prata om allt och frågvis som jag är så frågar jag tusen frågor och du svarar på allt.
När jag tänker på en framtid med dig så vill jag att det ska vara vi nu och att vi ska sluta att slösa med tid ifrån varandra.
Du får mig att känna mig så vacker och rolig. Varje gång jag sluter mina ögon finns du där och du är det första och sista jag tänker på varje dag.

Du är en sån underbar kille!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0