Jag behöver inte leta, för jag har hittat skatten...<3

Kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig... Men jag försöker få dig att förstå det varje dag. du är solen i mitt liv, du är mitt allt. Du är den enda jag lever för. Kommer aldrig någonsin att lämna dig och det hoppas jag att du vet. Så snälla, lämna inte mig heller. För det skulle jag inte klara av, utan dig är jag inget. Det ska vara du och jag vi ska vandra hand i hand. Du är den finaste som finns älskling! Jag kommer aldrig att släppa taget för jag håller mitt ord. Du är så underbar, jag älskar dig! <3 du betyder allt för mig. Du och jag mot hela världen. Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand. Ler du så ler jag. Jag älskar dig så jävla mycket Rasmus älskling! <3 Du är fan mitt allt älskling. För du är min luft som jag andas. Du är den som får mig att le då jag mår som sämst. Det går inte att beskriva med ord älskling. Du är fan allt. Du finns där i varje läge. Du är världens underbaraste pojkvän! Du får aldrig glömma att jag älskar dig mest Rasmus! Trodde aldrig att jag skulle få känna så här, jag är så jävla glad över det! Älskar dig precis som du är, du är dig själv och försöker inte vara någon annan. Jag älskar dig så jävla mycket! Så jävla bäst. Den 9/9-2011 Började mitt liv, på riktigt, tillsammans med världens bästa! Jag älskar dig med hela mitt jävla f♦cing hjärta, Rasmus! Glöm aldrig det! Rasmus,jag älskar dig från dag till natt över hela mitt hjärta. Sötnos, mitt allt, baby. Så många minnen på så kort tid. Du är min nu och för alltid!♥ Lämna mig aldrig baby! Släpp mig aldrig. Lova att aldrig släppa min hand. Du vet att du betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0