Hoppas på det bästa, men förväntar sig det värsta...

Hallojsan!
Har typ sovit hela tiden sen sist jag skrev ett inlägg!
trött tjej eller så...

Imorgon blire att vara med älsklingen! <3
Ska väl ligga i hans nya säng och mysa på! <33

Men han lär ju inte vara trött när jag slutar, för han har ju ledig imorgon så då kan han ju sova länge...
Så jag lär ju vara sur och trött imorgon när jag slutar skolan..suck!
Därför är det ju alltid bra att ha en pojkvän som man kan tvinga att sova hehe... ;)<3

Ne men nu ska jag hålla mig social med älsklingen!
<3

Hoppas ni får en trevlig kväll och en super bra dag imorgon!
För det ska då jag försöka ha! :)

Puss & Kram

Alltså jag vet inte alls vad jag ska skriva på den här bloggen, därför skriver jag mycket om en och samma sak...
Så hade ni typ kunna kommentera och skriva vad ni tycker jag ska blogga om? :)
Jätte gulligt av dig som gör det! <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska skriva om hur jäva bääst jag e ;D

2011-09-23 @ 16:52:46
URL: http://elincarolinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0