Hm.. hur ska jag nu göra!?

Hej!
Sitter just nu hos Farmor och Farfar! :)
Har blivit bjuden på gomiddag idag av dom!
Sen så vill dom att jag ska sova här hos dom ikväll, och pappa blir själv hemma ikväll och han vill säkert att jag ska sova hemma så han inte blir helt själv å Jasmin vill att jag ska sova i Jokkmokk med henne.
Så jag vet fan inte hur jag ska göra? ;O
Men tror det blir Jokkmokk, för jag är nog med Älsklingen tills Jasmin kommer hem inatt.

Tänkte att jag skulle passa på att skriva ett inlägg nu när jag har tid och kan! :)
Då har ni ju då nånting att läsa!

Men nu ska jag fundera på hur jag ska göra!
Hoppas ni får en trvlig kväll puss hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0