Hej Elin...

Hejhej!
Elin tyckte att jag skulle blogga så då äre väl bara göra de lixsom! :P

Varit på skolan idag..suck!
lite små dryg dag med ändå som inte.. haha! ;D
Har inget liv typ idag, för tänkte ju vara med älski idag med tyckte så synd om han när han satt där och skulle vänta på mig i 1 timme så jag sa åt honom att han kunde gå och att jag och han kan ju vara med varandra imorgon för då slutar jag och han kl 10 över 3 och då slipper man sitta och vänta på varandra! :P

Men ändå tråkigt att inte vara med han! ;(

Men fick ju ändå säga hej och ge en puss å en kram! ;)
Annars skulle jag nog aldrig klarat av en dag till utan att få prata med han!
Så det var allllllltså ett tvungen att jag fick krama om han och prata! <3

Men nu ska jag smsa med snyggingen min
pöss! :)<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0