Hallojsan!

Sorru för dålig upptadering! men igår var jag då i Jokkmokk med simon, älsklingen, Lucinda och Nesrin. Vi hade väl roligt, men Nesrin och Lucinda hade ju sina.... stunder ibland hehe! ;) När dom kom tillbaka till mig, Simon och älsklingen då var dom inte lika trött åde hehe... vad kan dom två ha gjort? ;) Dom är ju som dom är dom där två! <3 men älskar er ändå! <3 Sen så var jag och Lucinda tvungen att fara hem då det vart som roligast och då alla kom! :( Brukar vara så oftast tyvärr! :(

Men nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen städa lite här i huset och sen drar man väl till JOKKMOKK!

Hoppas ni får en bra kväll pöss!


En bild på mig och älskade syster! <3

Vet att vi kan bråka åde mycket, men jag älskar dig ändå!
Samma med dig syster Jeanette älskar dig med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0