Goodmorning sunshines! ♥

Idag ser det ut som att bli en fin dag! :) Härligt! Har för någon timme sen vaknat, och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen fixa mig sen vara med älsklingen! ♥ kanske man far upp till Randijaur en sväng idag också, men jag får se hur jag gör! :) Måste även ringa och prata med Lucinda, för hon vill ju komma till mig någon dag så måste höra vilken dag sötnosen kommer! =) ♥ Måste också städa mitt rum ifall man får sällskap någon dag! Å jag vill till LULEÅ och köpa kläder!!!! Måste övertala Rasmus,Simon och Lucinda att dom måste följa med mig! Annars får jag väl fara med någon annan....

Ne nu äre bara börja städa upp i rummet lite och sen hoppa in i duschen så man blir klar någon gång, annars lär jag ju aldrig hinna komma mig till Jokkmokk om jag fortsätter i den här farten!

Puss å kram! ♥



Bjuder på den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0