Du gör mig så lycklig!

Helloj bloggen!
Kom typ just hem ifrån skolan! :)

Haha nog har man en bögig pojkvän! ;)
Han är ju bara för rolig!

Idag på skolan så tog han på min jacka och gick ut med den på his då han skulle gå på en promenad haha...
Den satt ju inte lite tajt på han...? ;)
Haha!
Alla höl ju typ på dö av skratt HAHA!

Sen så tog han min mobil och skulle ta nå egobilder så jag hade någon som jag kunde ha som bakrund,
Men då hade jag inget minneskort i mobilen så han kunde inte ta nå kort! :(
Måste leta fram mitt minneskort så jag kan börja ta kort!


Men älskar han ändå! <3
För han gör mig alltid så glad, jag är så jävla glad att jag har dig älskling!<3
Finns ingen bättre än dig!



Nog med de, nu ska jag väl ta och göra nå läxer åde... :)
Puss!
<3


Jag och den finaste personen på jorden, som jag kan lite på till 100000000+! <3
Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0