Kommer sakna dig!

Jag saknar dig med hela mitt hjärta, jag älskar dig något enormt och det finns inget slut på den enorma smärtan som finns i mig. Du var den bästa, du var mitt allt, du var min dröm! Vill inget mer än att jag kan komma tillbaka till dig. du är underbaraste hästen på jorden. ingen fattar vad jag ser i dig. Jag saknar dig så att det gör ont, min fina lilla häst! Jag är helt tom. Kan inte fatta det. Det gör bokstavligen ont i mig, mår illa bara av att tänka på det. Att du aldrig mer kommer finnas där mer. Aldrig kommer och möter mig i hagen igen. Du är den ända hästen jag har litat på, den som jag alltid har känt mig trygg hos. Du har lärt mig så mycket, och med dig har jag blivit starkare. Jag kan inte förstå att du kanske snart är borta, att jag aldrig mer kommer få träffa dig. Försöker intala mig själv att du kommer få det bättre. Det känns helt overkligt, som om en del av mig slits bort. Med du har en plats i mitt hjäta och där kommer du alltid finnas kvar! <3

Åren med dig har jag varit en av dom lyckligaste någonsin.
Jag vet inte vad jag ska säga mer, Jag bara gråter och gråter känns som att det aldrig ska ta slut.

Jag älskar dig.
Jag hoppas vi kommer ses någon dag...


































Jag älskar dig Temptation! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0