Lyckat! ;)

Hej! Eller godmorgon! Vaknade för en stund sen, har typ varit död idag... För vart "Hemskickad" Från EC... :/ Så jag och några till var vaken hela jävla natten inatt å vänta på en buss jävel som kom 05.30 imorse, å när vi kom till skolan då åkte vi in på samtal med några lärare som var gode arga! Dom skickad hem oss från skolan, ärligt talat så vet jag inte varför vi typ var tvungen att åka in på samtal... men sen så då gick jag olivia, Emelie, Annika till Minah där Minah bjud oss på mat å sen gick vi å la oss å sov. Skööönt var det. Sen när jag hade sovit en stund hos Minah då for jag hem å sov, sov tills pappa kom in i rummet å frågade SOVER DU! ;O Å jag: ja det seru väl?. Pappa är ändå inte typ sur för att jag for hem, skönt nog. Nu ska jag gå ner och se film med pappa å dom å bara mysa på och se idol! :) Sen sova igen!

Hoppas ni får en trevlig Fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0