Lalala

Helloj! Har för en stund sen lagat mat, n ska jag snart fara ner till Farmor & Farfar med nå saker och sen ska jag leta fram ännu mer vinter jacker! Tycker synd om pappa som får gå ut å in bara för att det är fel jacka han kommer in med... Får väl gå ut själv snart å kolla vart den är. Varit i skolan idag, det var en lugn dag. Tror det bli en tidig kväll, ska bara göra dedär sakerna nu sen lägger jag mig framför en film sen sova! :) Saknar min älskling! :( <3 Han är ju på praov så träffar inte ens han på skolan på 2 veckor, men tur så kan man ju stanna i jokkmokk å vänta tills han slutar å sen kan man ju vara med han! <3 Måste träffa han ikväll eller så får jag vänta tills imorgon, det är så jobbigt att inte träffa han. Går typ inte att vara utan sin kille! :/

Ne men nu måste jag göra ett ryck! Puss å hej! :)


Älsklingen! <3 Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0