Hemma nudå!

Förlåt för en dålig uppdatering idag, ska skärpa mig i fortsättningen. Men kom iallafall hem för en stund sen, har varit med älskling idag. Han är ju bara för bäst.

Har även haft provet idag.
Jag tror att det gick ändå ganska bra, får väl hoppas på de iallafall.
Sen så har jag varit typ och gått hela dagen känns det som
 men egentligen har jag bara varit  ute och gått i 1 timme ungerfär med några andra roligt folk under skoldagen.
Å sen så gick jag och älsklingen hem till han då efter skolan.

Minah
Tusen tack för att du orkade göra en header åt mig, vart skit nöjd med den. Den vart jätte bra, du är bäst Minah och helt underbar.
jag är glad som har dig till vän.
Älskar dig vännen och finns alltid här för dig hoppas du vet de! <3


Nu ska jag ta och kolla vidare på bloggar åde, sen så jag nog hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och slå på en film, tycker det låter som en bra idé.
Jag nog också ringa och vara social med älsklingen om inte han hinner ringa mig först, måste hinna före han! ;)
Saknar han redan fast jag for nyss från honom! :(
Ska nog sova hos han ihelgen, eller om han kanske kommer och sover hos mig.
Men vad vet jag hur det blir, det lär jag ju se då dagen kommer alltså typ imorgon eller nå sånt.

Men hoppas ni får en trevlig Tordagskväll för det ska då jag försöka ha utan min älskling brevid mig! :(


En gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0