Hellao

Just nu så sitter jag och känner hur sjuk jag håller på att bli, det är nog därför jag har varit sur på sista tiden... Pappa måste nog fara ner till Jokkmokk och köpa halstabletter till mig.

 Men jag ska ändå till skolan imorgon och göra bort det där fucing provet! ;P Hoppas det kommer gå bra, men jag vet att det kommer gå dåligt för att jag inte har tränat ett skit, skrev ju att jag skulle göra de. Men tror ni att det vart nånting av med de? Eh.. ne som vanligt! :/ Hatar mig själv ibland.

Måste tvinga mig själv typ nu att ta häftet och plugga in de i skallen att jag måste träna, att jag inte kan sitta nå mera framför datorn för då blir det ingenting gjort.

Jenny, tillbaka till verkligheten och sitt inte å tänk att allting löser sig av sig själv!
Ta tag i saker och ting.

Måste typ tänka så där eller nå?

Hoppas ni får en trevlig onsdagskväll, för det kommer då inte jag ha, om jag nu kommer plugga då..


Nån suddig bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0